1st class alcoholics.

2010-08-21, 12:12:35 / Kategori: Latest shit

Natten har väl varit sådär, vid två halv tre tiden var jag tvungen att ringa mamma, gråtandes och berätta hur ont min tand gjorde. Förtstår ni att jag grät för att det gjorde så jävla ont. Helt stört. Somnade sen efter ett tag. Sjuka drömmar har jag haft. Bland annat om DGV reunion haha. Iallafall, vaknade för 45 minuter sedan. Såg att Linda hade messat mig "vi möts vid centralen vid 12." Ja men okej, för det skulle jag hinna? Haha, iallafall så ringde Robin precis när jag skulle messa tillbaka och sa att det var rätt ovärt för mig samt vissa andra att mötas vid centralen 12 och sen åka tillbaka till mig för att hämta bilen. Nej nej. Så nu sitter jag här, sminkar mig lite i brist på annat och väntar på att hälften av sällskapet ska komma hit. Hungrig börjar jag bli också, men vet inte om jag vågar äta någonting pga tanden.

Annars idag blir det norrtälje och landet för hela slanten. Inte mitt landställe dock! Utan Dannes. Vi är ett litet Sunny Bitch gäng som ska åka och bara ha det jävligt soft! Och så tror jag det blir också. Här är lite utav sällskapet.







Kommer hem någongång imorgon! Om inte tanden blir värre så att säga! Då får mami komma och hämta mig, som också är i norrtälje trakten. Hoppas på att det håller sig såhär nu så fixar vi skiten imorgon!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?