22.09

2010-08-26, 22:09:53 / Kategori: Latest shit

Hur mycket har inte jag längtat efter min säng hela dagen idag? För mycket. Skägg. Kom hem för ett tag sedan, har precis fixat mig i ordning för natten. Dagen började med Um besöket och sedan den första 'riktiga' skoldagen. Och jag skulle inte kalla det riktiga det heller, eftersom vi bara fixade våra datorer, gick igenom våra individuella val och gick igenom hur hösten kommer se ut lite. Fick sluta kring 15 då jag direkt åkte in till stan för att möta upp Sandy. Hur trevligt har inte vi haft det idag? Detta behövdes. Åkte även till åkersberga och gjorde mina efterlängtade anchors. Så nu sitter de där! Och för tillfället ser det ut såhär;



Annars då? Imorgon är det fredag. Redan. Stört. Gillas. Då kommer min älskade Nadia hit! Om vi går ut imorgon eller lördag är oklart. Blir väl inte lika suddigt när mer info om helgen kommer fram. Snart blir det sovdags. Jag är fan inte pigg någonstans. Osoft.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?