23.03

2010-08-19, 23:03:38 / Kategori: Latest shit

VAD VILL MINA FÖTTER OCH BEN MED MITT JÄVLA LIV? Jag får kramp typ hela tiden känns det som! Det gör ju så jävla ont.

Jag har iallafall bestämt mig nu. Jag ska bli helblond igen! Hur jag ska få till det är frågan. Frisör? Själv? Det blir förmodligen frisör.. Funderar även på att låta det växa ut igen. Men det är oklart. Mitt hår har ju vuxit så jävla mycket när jag var i Sunny så jag kan till och med sätta upp det i en liten toffs nu. Jävligt fattig toffs, men det går! Men haja utväxten jag har. Den är fan inte fin! Så så fort jag får pengar ska det fixas till!

Ikväll blev det inte av att träffa Jasmine. Varför vet jag inte riktigt, men så blidde det iche. Ska förmodligen ses imorgon kväll istället!

Imorgon allmänt; nagelfix klockan 12. Tror ni den behövs eller. 3 jävla naglar som är av. Det ser ju så jävla meningslöst ut! Fattigt. Som en liten mustalainen. Efter det funderar jag på om man ska ta en liten tripp till märsta och kanske göra mina efterlängtade anchors som inte blev av i sunny. Ville ju ha de från början när jag åkte dit, men tänkte att jag gör det precis innan jag drar. Nej men då hade de ju självklart inga smycken kvar.. Men nackpiercingen blev av. Den mår bra, är bara lite små öm. På kvällen blir det saxo. Den var längesedan.

På lördag blir det förmodligen Dannes landställe med lite Sunny Bitch folk. Inte helt fel.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?