23.05

2010-08-25, 23:05:37 / Kategori: Latest shit

Då var man hemma igen! Det började med att jag mötte upp Citty vid Odenplan. Vi fortsatte mot tatueringsstudion. När vi väl kom fram berättade tatueraren att han var lite sen så vi gick och åt i 45 minuter och gick sedan tillbaka! Där satt vi ett tag, ja eller Citty låg ner och blev tatuerad. N hörde av sig, (och yes. Jag kommer fortfarande kalla honom N. Det är lite min grej. Att kalla honom N. Det blev så.) och frågade vad vi skulle göra. Vi bestämde oss då för att dra till Nivå. Någon timma senare, även något tröttare så började vi tveka. Men vi drog ändå dit en snabbis för att säga hej. En sån snabbis så man inte ens hann bli sugen på att dricka. Eller jag iallafall. Kramade på Linda och N. Fina människor det. Er gillar jag! Sedan drog jag och Citty. Nu är jag hemma. Börjar bli trött, men måste ladda ipoden lite. Nackdelen med att usbladdare. Kanske dags att köpa en riktig jävel?

Sveriges jävla kvällsväder är ingenting att leka med. Att komma från Sunny Beach där man fortfarande lökar vid denna tid på dygnet, tillbaka till Sverige. Ja alltså, jag kan ju inte påstå att det är efterlängtat. Då kan det lika gärna bli höst på en gång tycker man! Hösten är ju ändå mysig. Om man nu har någon jävel att mysa med såklart.. Men inte bara det, utan kläderna och allt! Mys mys!

Imorgon är det skola som gäller. Efter det (när det nu är?) blir det förmodligen till att åka till åkersberga för att äntligen göra mina (uttjatade) anchors! Hoppas hoppas!

Slänger upp en bild på Citty's tatuering. Snodd från hennes blogg.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?