First schoolday is over.

2010-08-23, 13:28:45 / Kategori: Latest shit

Då var första skoldagen över. Det gick väl som förväntat. Tess var där med sin lille pluttbebis. Satan, ville bara dra honom i kinderna och kidnappa honom. Hur söt som helst. Kom hem för en stund sedan. Har ätit soppa. Och efter det dog min tand (inte för att den var vid liv innan). Helvete vad ont jag har. En alvedon och ett pencillin piller senare mår jag lite bättre. Så jag kommer alltså gå på pencillin i 10 dagar. Jävligt kul. Madface!!

Om tanden vill så blir det fiskeboda med skolan imorgon. Men som sagt, allt beror på hur tanden mår. Förstår fortfarande inte att en liten tand kan göra så jävla mycket! Avgå.




Hade så jävla mycket hellre varit i Sb nu, med alla underbara! Men det kanske ni redan visste..

Nu: Sova en stund?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?