Ge mig dig som myssällskap!

2010-08-24, 16:38:05 / Kategori: Latest shit

Tacka fan för att jag inte åkte med klassen idag. Hela eftermiddagen har jag sovit. Jag har sovit för att jag har haft galna kramper i magen! Jag vet ju exakt varför också. Pencillinen. När jag har ont någonstans, när jag är sjuk osv osv, så sover jag bort smärtan! Så nu ligger jag fortfarande i sängen (som jag sa att jag skulle göra) och bara är.

Något som jag saknat när jag var i Sunny Beach är att bara ligga i sängen när det regnar. Och det fick jag göra nu! Myssällskap skulle inte sitta fel nu. Jag menar, när det regnade i Sunny, då regnade det verkligen! Såhär såg det ut då. Bilderna är inte tagna av mig. Så de är lånade. Tagna inne i Chillout.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?