Im low today.

2010-08-05, 16:31:26 / Kategori: Latest shit
Oj oj oj, igår hände mycket. På dagen blev det lite för mycket dricka för en av staff. 9 Valar blev det. Inom 40 minuter. Inte nog med att han redan var full innan. Däck? OM det blev. Efter några timmar när vi inte fick kontakt med honom bestämde jag mig för att ringa ambulansen. Jag och en av hans polare åkte med till sjukhuset. På kvällen fick jag höra att om han druckit lite till eller inte kommit in till sjukhuset hade han förmodligen dött. Hur stört är inte det? Och det första jag ser honom göra idag är att dricka..

Idag är inte en bra dag. Har varit helt låg hela dagen. Ont i huvudet, snurrar, illamående, skakig. Så jag bestämde mig för att strunta i att jobba och gå hem och vila. Har nu fått i mig lite bröd. Vatten har jag druckit hela jäkla dagen. Det blir absolut inte utgång ikväll. Har inte kunnat sova eftersom det snurrar i huvudet men ska ta och göra mig ett nytt försök om en stund.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?