Jag har varit piggare!

2010-08-26, 15:01:40 / Kategori: Latest shit

Imorse carefacade jag att det fortfarande är sommar och satte på mig mössa och halsduk. Jag hade inte direkt tänkt mig att komma från 40 grader till 16.. Iallafall, jag gick mot sollentuna en timma tidigare än vad jag egentligen skulle. Jag hade minsann tid hos Ungdomsmottagningen. Fick till och med bresa på benen. Det blev en gyn. Jag var fan inte pigg. Kunde inte riktigt somna inatt.. Så jag är då inte världens piggaste.

Sitter fortfarande i skolan. EN dag har gått och jag är redan trött på skiten! Inte bara på skiten, utan på allt. Yep yep. Skägg. Idag efter skolan blir det faktiskt till att åka till åkersberga och håla mig lite till! Soft!


po

Vad tog du för hål idag?

Blir det några fler i öronen?



/PO



2010-08-26, 22:10:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?