Jävla massa careface.

2010-08-27, 09:33:22 / Kategori: Latest shit

Efter gårdagens roadtrip var jag heelt slut när jag kom hem, somnade i princip direkt när jag stängde av datorn. Soft tänkte jag, då är jag pigg imorgon. Men iche. Sitter i skolan, hur trött som helst. Ögonen svider, gäsparna kommer titt som tätt. Skägg. Tror inte att det har gått en natt som jag inte har drömt om någon eller något som har med sunny beach att göra. Vad är det för jävla strul? Kan jag bara sluta drömma och tänka om det så slipper jag tänka på att jag är i 'varma' Sverige. Imorse när jag vaknade var det ju hela 10 grader. Och någon jävel i klassen tycker att det var väldigt varmt och har öppnat fönstret. Fatta att jag sitter i mössa och halsduk samt en stickad kofta, ändå fryser jag.. BRA! Det blev till att stänga skiten. Jag carefacar vad de andra tycker! Ovanligt.



Tycker nu att klockan kan vara 10 så jag kan få springa ner till centrum och köpa kompresser till mina anchors. Har redan rengjort de. En grej som är rätt störande är att jag har rätt (jätte) dålig hållning. Och när jag gjorde de stod jag ju helt rak i ryggen, vilket gör att när jag står 'som vanligt' kan de se snea ut. Även att ena är lite mer i mitten än andra. Men det carefacar jag. Jag ville ha de och nu har jag de! Soft. Har redan planer på om man kanske ska ha tre bredvid varandra, hur snyggt? Har även andra piercingplaner som jag dock inte pratar högt om haha.



Ikväll är planerna fortfarande oklara. Nadia ringde precis och sa att Sandy hade pratat med henne och snackat om att hon ville ut, eller ja. Snarare ta ett glas. Jag vet väl inte riktigt hur jag gör ännu. Måste få sova först och sedan se om det blir någonting med N, Linda, Frida som kom till Stockholm igår och förmodligen flera. Men först vill jag som sagt sluta skolan och åka hem och sova en stund. Mina kända powernaps!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?