Mysväder.

2010-08-25, 13:37:44 / Kategori: Latest shit

Då var man vaken igen! Mysväder! DU ska komma hit och mysa med mig! Kul att jag var sekunder ifån att bränna mina bröd i brödrosten. Ändå hade jag bara "styrkan" på 2. Gillar inte när de är för krispiga. Någonting gick snett! Iallafall, ringde precis till Heavenly ink. Åker förmodligen dit efter skolan imorgon och gör mina anchor's som jag velat ha och som jag skrivit om rätt mycket. Sandy åker med mig, hon är rätt sugen på att göra någon själv, så får se om det kanske blir någon för henne med. Soft! Hur vi hittar dit ska bli jävligt spännande att se haha!



Idag blir det till att följa med Citty när hon kladdar lite mera färg på kroppen! Hennes 7e snygga kladd! Soft det med! Det är vid 17 tiden. Innan det blir det till att bara ta det lugnt, hoppas att min pencillin tar det lugnt i magen. Orkar inte mer mera kramper.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?