Spend some time with me.

2010-08-19, 00:18:43 / Kategori: Latest shit

Då var man hemma i Sverige igen! Landade hemma runt 17.30 idag. Känns märkligt att inte vara kvar i Sunny Beach! Igår blev det en rejäl sista fylla! Med tanke på att jag inte minns någonting! Det blev inte anchor's då heller så ska göra de så snart som möjligt här hemma! Jag pratade ju om att göra det där redan i början. Så nu ska det bli av! Annars då. Imorgon är det begravning som står på schemat. Mindre kul. Tror till och med jag kommer tycka det är jobbigt.

Bilder laddas upp imorgon tror jag! Och hur mycket vill inte jag att detta danska sunny beach program som spelades in på viking ska börja? http://1www.tv3.dk/sunnybeach/


Imorse. 8 på morgonen. Fortfarande full. Yep yep.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?