Take my pain away.

2010-08-22, 21:07:13 / Kategori: Latest shit

En tripp till vätö som skulle vara två dagar blev en för mig. Jag klarade inte mer med min tand. Gårdagen var riktigt trevlig faktiskt, jävligt synd  att en tand ska behöva förstöra det. Vi var ett gäng på kanske 8 st som åkte till Danne's land. Grillade och hade det jätte trevligt. Sovit sådär har jag väl gjort, men det är skitsamma! Kom hem dag vid 13 tiden. Kom hem, åt och slocknade dirr. Vaknade vid 19 tiden och åkte till pappas jobb (tandläkarfarsan you know). Han kollade mina tänder och yes. Den jag hade ont i var död. Rotfyllning. Yep yep. Hemma igen. Har förjävla ont, fast jag har bedövning på hela vänstra sidan! KUL!

Imorgon är det skola som gäller, om jag kan gå!


G

Krya på dig!! <3



Det är så fint på deras land :)



2010-08-22, 21:25:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?