First one today.

2010-08-20, 11:31:03 / Kategori: Latest shit

Trött och halsont. Yep yep. Ska om en timma gå och fixa naglarna! Skulle egentligen bara vilja sova ut. Har inte fått göra det varken igår eller idag. Alltid har larmet väckt mig. Har även dessa två dagar haft sovsällis, dock av kissekatten. Inte dirket som i Sunny Beach då jag i princip aldrig fick ha min säng själv haha! Fast det var då inte fel det heller, jag klagade då iche.



Så här brukade det vara i SB. Hade två enkelsängar som sedan flyttades ihop. Tur det, annars hade jag inte fått plats. Han som ligger i sängen är mitt lilla hjärta, min tutteflaska. Interngrej mellan oss. Vilken tur att jag alltid fick ha min kudde hemifrån för mig själv.. Alla förutom jag bodde två och två. Det gjorde jag i början med, tills min roomie åkte hem.. Då behöll jag rummet för mig själv. Dåligt skönt. Yep yep. Fast dig saknar jag massor. Kom hit och ge mig en klem.


Foten är nog stukad. Pratade precis med min mamma om det. Kan inte springa, inte gå ner för trappan för fort. Och om jag trampar lite för snett, det behöver inte ens vara mycket. Bara att jag inte har foten rakt så gör det fittont..

Nu: Byta om!


Vilken tur att man blev bra på denna bild...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?