Måndagsinlägg.

2010-08-23, 09:42:07 / Kategori: Latest shit

Måndag och skoldags. Efterlängtat? Njae inte riktigt.. Natten gick bra med tanke på omständigheterna. Har haft ont, bedövningen har slutat verka och den smakar skit. Känner smaken fortfarande i munnen. Känns som om jag har fått en rejäl smäll på vänstra sidan. Känns till och med lite svullet, om det är svullet är oklart. Fatta allt detta, för en liten tandjävel! Avgå. Frågan är hur fan jag ska kunna äta?

Sitter just nu och sminkar mig. Det känns konstigt att man ska tillbaka till skolan när man varit i Sunny Beach mestadels av sommaren. Hade mycket mycket hellre velat vara där, då man ibland kommer hem vid denna tiden av dygnet. Som jag skrev innan, det är inte direkt efterlängtat att dra tillbaka till skolan. Till alla intriger. Till somliga man egentligen inte bryr sig någonting om. Till somliga falska. Ja, ni förstår. Sista året nu. Äntligen har jag nått fram. Det känns som om någonting kommer förstöra detta år för mig, eftersom jag inte kommit hit ännu. Vill bara ha skiten gjord för en gångs skull!

Det finns inte ord för hur mycket jag saknar sunny beach just nu. Hade gjort rätt mycket för att vrida tillbaka tiden och stanna den som den var för några veckor sedan. När mina fina norska killar var där. Danska tjejerna. Moa var där! (Eller ja, du åker ju tillbaka..) När Nadia och Sandy var där! Jag saknar hela DGV familjen! Jag saknar kvällarna då vi spårade ur med is. Jag saknar mina jävla hockey buckets! Jag vill ha 1 oktober och reunion, NU!
















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?