Midnight-talk.

2010-08-24, 23:47:29 / Kategori: Latest shit

Messade den vän jag har med mest hårfärgningsefrarenhet! Hon rekomenderade mig direkt att gå till frisören! Eftersom jag vet vilken färg jag vill ha så är det svårt att få till den själv, plus att jag förmodligen kommer behöva färga ett x antal gånger för att få till den OCH det kommer slita på håret. Plus att då kommer den summan jag lagt på att färga håret hemma förmodligen gått på lika mycket om jag färgade håret hos frissan en gång. Så tack Jossan. Jag litardig när det gäller sånt här!

För en till två timmar sedan gick våran el. Samtidigt bestämde sig då internet för att dö. Avgå. Så jag stängde av datorn och skulle sova. När elen kom tillbaka var jag tvungen och ställa mig upp för att släcka taklampan. Jävligt dumt, eftersom jag piggnade till då. Efter det kunde jag iche somna om. Så nu ligger jag här. Börjar bli hungrig, men borstade tänderna för inte sådär jätte längesedan. Så har ingen lust att äta eftersom det förmodligen kommer smaka skit haha! What to do, what to do? Bara att vänta på att tröttheten ska komma tillbaka. Meningslöst.

En annan sak jag tänkt på. Eller ja tänkt och tänkt. Jag saknar ju DGV. Ingen nyhet. Men tycker ju att sveriges krogar kan ha en specialare till mig. En hockeybucket! DET saknar jag. En hockeybucket! En stark jävel också. Åh satan vad gott. Endast till oss som jobbat på DGV! VIP haha! Skulle inte varit fel!

Aldrig utan min hockeybucket inne på viking! Hur skön är inte bilden? "RÖR INTE MIN BUCKET :( "


Citty O.

Jag avfärgade mitt fem gånger och det är fortfarande fel nyans :P Blir frissan sen asså, men nu har jag ju lagt grunden iaf xD



Ses sen babe <3



2010-08-25, 10:09:53 URL: http://www.finest.se/Citty



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?