En timma senare.

2010-08-27, 16:56:35 / Kategori: Latest shit

Och där var min powernap på ca 3 timmar över. Nu känner jag mig utvilad. Om man ändå kunde vakna och känna sig såhär när man ska upp på morgonen. Sitter nu och äter köttbullar och ris! LIHAPULLA! Shit vad sugna vi har varit på köttbullar i sunny beach. Frysta var däremot inte så jätte gott, så ska tvinga mamma köpa mer när hon kommer hem från gotland. Och då ska jag frossa i de som inte är frysta.

Under tiden då jag tog min powernap blev jag taggad på en bild från sunny beach;



Jag, Natta och Random tourist. Okej, vem är han? När är bilden tagen? Haha, jag har inte alls mycket minne av denna bild! Lite småkul faktiskt!

Edit; Såg att jag inte hade klickat på spara och publicera. BRA AMANDA. Skägg. Detta är skrivet för en timma sedan.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?