Out of control utgångarna i SB.

2010-08-30, 23:12:22 / Kategori: Latest shit

Jag saknar verkligen våra out of control kvällar på viking. När vi gick lös med "is-leken". Danskarna jag umgicks med deras sista vecka hade gjort en loppa. Ni vet en sådan som man ska säga en siffra och sedan får man något att göra. Hur galna blev inte vi med den? En av dessa "uppdrag" var att ta en isbit från baren, sätta den i munnen och ge vidare till någon annan med munnen, som i sin tur ska göra exakt samma sak och så ska man hålla på så tills isbiten smält bort. Fatta att vi efter ett tag gick och hämtade två buckets med bara is, då vi alla gick runt i loungen och gav is till alla! Eller då vi gick lös med grädden haha! Fan vad jag saknar Sunny Beach och våra utgångar där. Där sket man ju fullständigt i vad andra tyckte plus att alla är lika fulla och carefacade som en själv! Oblyga helt enkelt haha! Skägg!


Jag och underbart härliga Sarah.



Grädde!



Notera den bucket i bakgrunden med bara is!


Jag kände för att gå jävligt lös med grädden!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?