Ovanligt att jag är trött.

2010-08-31, 20:02:43 / Kategori: Latest shit

Dagen har varit bra. Åkte hem en snabbis efter skolan för att hämta Nadia's påse med grejer. Åkte sedan till stan och träffade på henne och Sandy! Och när Nadia frågar om påsen kommer jag på att jag glömde den hemma. Soft va? Åker hem för att hämta påsen och glömmer den ändå.. Meningslöst. Anyway så satte vi oss på mitt och Nadia's "Hej hej cafe" och bara pratade om det mesta. Det blev dock mycket prat om DGV reunion och hår! Haha, två helt olika ämnen men ändå. Kom fram till att det verkligen verkligen dags att färga mitt hår snart. Denna utväxt är riktigt pinsam att gå runt med. Så inom en jävligt snar framtid blir det hårfärgning. Möjligtvis extensions. Beror helt på hur mycket det sliter.. Vid 18 tiden skulle Nadia träffa en vän till henne, då bestämde sig jag och Sandy att börja röra oss hemåt. Nu sitter jag här, mätt och belåten och trött som in åt fan. Ska försöka lägga mig tidigt idag. Så lär det ju inte bli men careface.

Imorgon börjar jag 13. Soft, ska jobba lite hemma, vilket betyder att jag får sova ut! Det ska bli riktigt skönt faktiskt. Och efter skolan är det stan (igen) som gäller! Ska försöka få med mig Nadia's påse denna gång. Det är dock inte henne jag ska träffa utan Ronja. Det ska bli soft! Längesedan jag träffade henne så detta gillar vi!


Vilken tur att jag var berädd.. Och var tog min tröja som Sandy har på sig vägen? I miss it.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?