Utvilad.

2010-08-28, 11:53:52 / Kategori: Latest shit

Nyvakna och pigga. Vaknade först vid 8 tiden av att kissejäkeln ville in. Han ville göra oss sällskap. Han vill minsann alltid göra mig sällskap när jag har sovsällskap av någon annan haha. Somnade iallafall om och vaknade om när jag hörde att grannungen skrek. Som vanligt på helgerna. Alltid underbart att vakna till. När hon skrikit klart somnade jag om. Och vaknade nu igen när mitt sovsällskap hade gått upp. Sitter nu på soffan, äter smörgåsrån, eller som jag kallar det. Bebiskex! Ska försöka ta oss in till stan vid 14 tiden, måste dock få tag på min papi. Amanda behöver pengar.. Tycker att jag kan få mitt studiebidrag nu så jag kan handla för mina egna pengar..

Igår hittade jag btw tre bilder från sunny beach jag aldrig sett förut. Vet inte vem som har tagit de eller när. Men såhär ser de ut iallafall.




Skitsöt, verkligen..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?