Väderinlägg.

2010-08-31, 10:20:04 / Kategori: Latest shit

Sitter just nu i skolan. Lika road som vanligt. Har suttit och spånat lite med Sandra om projektidéer och har nu kommit fram till en som båda känner sig jäkligt nöjda med. Sooft! Skönt att ha det gjort, eller ja. Att vi kommit på vad det är vi ska göra.

Efter skolan är det stan som gäller. Ska minsann träffa Nadia, fina wifey! Kom dock på precis nu att jag glömde hennes påse hemma och förmodligen går hem på lunchen och hämtar den. Kanske byter om också. Beror på vädret haha. Jag menar, det var hela 5 grader ute idag när jag vaknade. Skägg. Varmt.. När börjar det snöa då? Hörde att det snöade i Norge igår. Oklart om det stämmer. Men det är vad jag har hört. Vädret har minst sagt varit helknasigt sen i vintras. Som i somras. Först regnar det så det blir översvämning i SB seda är det 40 grader i tre veckor. Så kommer man hem 18 augusti då det redan är höst här. Nästan iallafall. Det kanske är som jag och Natta pratade om, att "2012" redan har börjat haha! Det där tycker jag däremot är facinerande!


Bilden är tagen från Thomas SB album. Dåligt det regnade den dagen.
Det räckte inte ens, utan det skulle vara strömavbrott i två dagar också!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?