Värt att vara i skolan nu? NEJ.

2010-08-30, 09:03:28 / Kategori: Latest shit

Hur trött var inte jag när jag vaknade imorse? Skägg. Riktigt trött. Kämpar mig upp ur sängen, fixar mig och allt vad jag gör och börjar knata till skolan. Kommer till skolan och får veta att jag egentligen kunde haft sovmorgon till 10.30. Värt? Nej inte nu iallafall. Ännu  mera skägg. Och jag är inte den enda som har det såhär eftersom lärarna inte sa någonting i fredags. Och det står ju inte på vårat schema heller. Så nu sitter jag (och flera andra) och gör ingenting. Facebookar. För det är ju så jävla roligt eftersom det händer saker 9 på morgonen! Väntar bara på att klockan ska bli 10 så jag kan gå och köpa min chailatte som skulle sitta jävligt fint just denna minut eftersom jag är långt ifrån varm. Tacka fan för min mysiga halsduk (som jag har på bilden under) och min mössa!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?