Antonia tycker att hon är bäst, men det tycker inte jag!

2010-02-12, 09:56:14 / Kategori: Latest shit

Sitter i skolan, har precis suttit och rättar varandras prover från igår. Det gick bättre än vad jag trodde för mig, men kan bättre, det vet jag! Frågan är om det räcker till ett G, får se hur läraren rättar och så. Nu har vi fått ta fram alla våra skolböcker för att se vilka nummer har i de, eftersom det tydligen saknas massa böcker. Annars idag har vi hunnit diskutera Vampire Diaries som hade premiär igår. Oh my, jag gillare! Starkt. Väntar bara på nästa avsnitt. Undrar bara vilken tid det kommer vara. Criminal Minds kommer ju snart börja igen, men för Vampire Diaries kan jag offra mig.

(Här ser ni min nya bakgrundsbild på mobilen. Höhö (;
Stefan får mer än gärna sitta så nära mig!)

Idag: Skola 8.30-14.00. Efter det ska jag till kista för att hitta det jag sökte igår. Sedan ska jag åka hem och om jag hinner sova en stund, annars blir det till att fixa sig. Allt beror på när jag kommer hem. Ska minsann till märsta så att jag är där till 19. Där blir det till att fira Emily, kanske blir utgång efter det. Men det kommer bli mer update när jag kommer hem, om inte tidigare.


antonia

hörru! jag är bäst & damon är snyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg



2010-02-12, 14:46:55 URL: http://aletto.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?