But if it's true then tell me how it got this way.

2010-02-16, 11:06:07 / Kategori: Latest shit

Sitter just nu i skolan. Började 10.30. Skönt med lite sovmorgon. Dock vaknade jag i panik klockan 7. Vet inte riktigt varför, men har haft sjuka drömmar. Tror att jag vaknade av att jag föll. Jag är så jävla höjdrädd och den drömmen var långt ifrån rolig. Iallafall. Nu sitter jag här och pluggar. Duktig tjej! Jag kan om jag vill, vi får väl se om det kommer gå framåt haha. Idag går jag i skolan tills 16. Det är bara på tisdagar jag gör det, och då börjar jag ändå senare. Skönt. Måste se till att komma ihåg att ringa tatueringsstudion och prata lite. Ska även ta tag i en av mina lärare. Har en del saker jag måste få ur mig..


 
Skulle aldrig klara av att åka den här eller en liknande. Förjävligt. Får en klump i magen bara jag ser på skiten.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?