Den bittra bimbon

2010-02-08, 15:27:01 / Kategori: Latest shit

Precis hemkommen! Dagen slutade med att min grupp samt några andra inte fick redovisa. Det irriterade mig som fan. Kom hem, såg att jag har fått en spricka i nageln, eller i gelet, inte själva nageln. Kul. Och där kändes det lite bimbo varning på mig "neeej, min naaaagel". Jaja, får hålla den hel tills fredagen den 5 mars då de fixas om igen. Satte mig precis vid datorn, grym ryggvärk och huvudvärk. Lägger jag mig i sängen nu somnar jag nog, så ska nog låta bli. Det räcker med att halvsitta, (för det får ju min rygg att må bättre..) Nu känner jag mig som en bitter jävla bimbo haha.

Juuust nu halvligger jag som sagt i sängen och kollar på fresh prince. Väntar på att one tree hill ska börja. Sedan top model och sedan top chef! Idag ska jag bara ta det lugnt, skönt. Jag behöver det. Kanske till och med ska träna lite till på redovisningen. Känner att jag kan min del, men men. Och den jäveln som frågar frågor efteråt som jag inte kan svara på får mördarblicken.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?