Im done.

2010-02-26, 12:52:14 / Kategori: Latest shit

Sitter i skolan, har precis ätit lunch. Känner mig så jävla lättad nu. Har gjort klart det stora arbetet, så jävla skönt! Gjorde även provet. Ska snart gå och kolla hur det gick! Jag tycker verkligen synd om de som har missat de två senaste veckorna, jag hade verkligen inte velat missa det här vi har gjort. Så jävla stort arbete. Jaja. Idag slutar jag 14, så då hem och försöka sova en timma eller något, sen blir det till att fixa sig! Ikväll blir en bra kväll!


Om det ändå bara kunde vara såhär fint väder som det var i Spanien i somras. Skönt nog är det 0 grader idag, eller det var det tidigare iallafall, ingen aning om vad det är.  Hörde att det ska bli 2 + imorgon! Hoppas kan man ju!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?