In da school.

2010-02-23, 11:15:34 / Kategori: Latest shit

Sitter i skolan just nu. Har sovit relativt bra. Vaknade vid halv 10 och låg kvar i sängen tills 09.50. Sedan blev det lite bråttom. När jag gick ner såg jag att pappa var hemma och han skulle iväg samtidigt som mig så jag fick skjuts. Träffade frugan i centrum och väntade på att hennes tåg skulle komma. Gick upp till skolan och nu sitter jag här, ska börja komma igång med pluggandet. Slänger upp en bild på frugan så länge!



Pappa ringde precis och berättade att jag fått någon fri surf grej på min mobil, som börjar gälla imorgon! Tack tack. Så imrogon ska jag se om jag kommer in på facebook och bloggen med min lur, jag vet att jag har bloggat med luren innan men nu ska det gå mycket snabbare. Schyyyyst! Han frågade även om jag behövde en ny mobil men den här fungerar ett tag till. Fast jag måste säga att jag blev själv lite chockad, jag, amanda sa nej till en ny mobil!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?