Inlägg utan rubrik.

2010-02-23, 12:46:09 / Kategori: Latest shit

Äntligen har jag kommit på ett nytt bloggnamn jag vill ha, som ingen har. Dock går det inte att skaffa det eftersom der står att någon använder det. Konstigt, eftersom ingen har det haha. Har iallafall mailat om det, igen och får se vad svaret blir.

Nu har jag precis ätit lunch, ingen höjdare, vet inte ens vad det var. Tur för mig att jag inte var särskillt hungrig. Börjar igen om ca 20. Måste verkligen komma igång med pluggandet. Känner mig fruktansvärt stressad och som jag skrev för några dagar sedan, den känns som om jag skriver och skriver men inte kommer någon vart. Fick höra idag att vi har fått till efter lovet på oss, men känner att jag inte riktigt vill lägga mitt lov på att arbeta. Så ska iallafall försöka bli klar den här veckan! Tror att det kommer gå bättre och snabbare nu när man har kommit in i det!

En annan sak jag tänkte på. Jag var ju inte ute igår, men idag var det inte så kallt som jag trodde att det skulle vara. Men vem hade inte sagt nej till en aning varmare. Jag vill att det ska bli vår, jag älskar när förvandlingen från vår till sommar blir. Slänger upp en bild från i somras när jag var i spanien.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?