Jag ba, han ba, hon ba, vi ba, dem ba!

2010-02-09, 19:46:07 / Kategori: Latest shit

Påtal om ingenting så när jag satt och åt med mitt sällskap satt det några stycken bredvid oss, och jävlar. Vi borde räknat hur många gånger en av de här tjejerna sa "ba". Vi kom fram till att ordet används påtok för mycket och att vi fyra som satt där, inte får säga ordet tills på fredag. Och tro mig mina damer och herrar, detta är inte lätt. G sa ordet sex gånger på mindre än en timma! Frågan är om det kommer sägas lika mycket efter fredag eller inte. Så fram tills fredag kommer vi fyra att låta som robotar, det är verkligen så man låter. Man tänker sig för när man pratar vilket gör att man "stannar till" efter varje ord haha. Tur för mig att det inte slank ur mig på redovisningen idag haha! Såhär tokiga blir vi av ordet:


antonia

hahaha, aaa! jag ska lätt vinna det här :D



2010-02-09, 23:08:11 URL: http://aletto.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?