My head is exploding

2010-02-07, 21:29:53 / Kategori: Latest shit

Dagen har väl gått.. ja bra? Åkte iväg med Jossan och skulle fixa lite grejer. Vi åkte bland annat till kista för att jag skulle byta en tröja. Kom hem med två tröjor och ett par byxor, Jossan kom också hem med lite grejer. Bland annat jordens snyggaste skinjacka, och påtal om det vill jag köpa en svart också, eftersom jag bara har en brun. Kom hem, min kusin är här på besök, så vi åt middag med henne och min faster. Min kusin ska sova över för att sedan åka tillbaka till sin son och man i skåne. Jag har även diskuterat med min mamma, och jag börjar tröttna på alla dessa samtal. Jag vill bara gå klart skolan (som jag inte ens trivs i) och sedan komma här ifrån, så jag kan göra vad jag vill utan att dömmas för det.. Jag börjar lessna, på det mesta nu.


hanna

skolan är inte rolig:( hur länge har du kvar? sköna bilder på dig hehe:)



2010-02-08, 11:02:20 URL: http://girlishness.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?