När man äntligen kan se..

2010-02-28, 02:49:26 / Kategori: Latest shit

Ikväll blev det en utgång ändå. Det var mycket trevligt. Det blev till att åka till Kuken en snabbis först. Ca 45 minuter efter att jag kommit dit åkte vi till Olearys. Fick även bord, gillas! Vi körde våran grej efter ett tag ringde Emma och berättade att på Kent's konsert idag hade de minsann spelat hjärta. Då blev jag lite ledsen, så berättade hon att vi fick höra en vals för satan (din vän pessimisten) vilket var den låten Emma ville höra, man tycker ju att de kan spela aaaaalla låtar! Men snälla Emma spelade in hjärta till mig, gillas! Vi har btw skaffat oss lite planer inför i sommar, hoppas de håller i sig! Jag är taggad! Efter ett tag så kom Balex med sällskap. Vid 01 tiden gick jag hem. Och har varit hemma ett bra tag nu. Sitter och lyssnar på KENT och pratar med frugan i luren. Sedan blir det till att sova!


Mer bilder kommer imorgon!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?