Nyttig? Yeah, right.

2010-02-19, 14:21:27 / Kategori: Latest shit

Tess bebis vill verkligen inte sparka när jag vill, dumma unge. Men jag tycker om den ändå :') Idag fick vi sluta redan vid kvart över ett, jag stannade i en kvart, gick till systemet och tog bussen hem! Nu ligger jag i sängen, äter lite godis (vad hände med att jag ska vara nyttig?) och ska väl sova en stund snart. Har messat lite smått med en irriterad Jossan. Med all rätt! Hennes jobb här bestämt att de ska ha personalmöte ikväll, KLOCKAN HALV 10? Är det ens lagligt? Nej men ärligt, så snackar de om att det kan ta 2 timmar. Personalmöte på en fredag, jag tycker inte riktigt att det är okej..

Nu: Äta ännu lite mer godis.
Snart: Sova
Senare: Fix, Föra och allt som hör till!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?