Onsdag 24 februari.

2010-02-24, 08:37:10 / Kategori: Latest shit

Sitter i skolan just nu, tänkte inte komma. Hade så otroligt ont i huvudet i morse. Men jag kom hit ändå. Vi är hela två stycken, i hela skolan. Ettorna har sovmorgon och resten av oss tvåor är inte här. + Att det bara är en lärare här. Haha rätt kul tycker jag, jaja, skönare för mig. Jag får mer arbete gjort. Nu ska jag snart börja plugga lite matte, våran mattelärare är på väg till skolan, när hon kommer vet jag inte. Matte B är fan inte roligt, jag har ju redan gått kursen en gång innan i rudbeck. Frågan är hur det ska gå nu. Varför var våran mattelärare i ettan tvungen att sluta, hon var fan den bästa matteläraren jag någonsin haft! Men jag förstår henne också, hon skidorienterar och hade tydligen kommit 4 för någon vecka sen eller något! Duktig lärare! Dig saknar jag! Hon fick mig att vilja gå på mattelektionerna, till skillnad från nu..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?