Osammanhängande inlägg.

2010-02-03, 08:30:27 / Kategori: Latest shit

Har suttit i skolan i 10 minuter redan. Jag är så jäääävla trött, helt sjukt! Försökte somna efter Paradise Hotel finalen, och som sagt visste jag redan att Jackie skulle vinna. Anyway, snart börjar min matte lektion, vi får väl se hur det går idag, om vi får utsällning eller inte, skämt osido haha.. Nej men denna lektion kommer våran rektor sitta med och se till att allt går rätt till denna gång. Var nära på att inte komma upp idag, så det blev tjockiströja, leggins och osminkad! Haha, jag tycker det är så jävla roligt. Alla börjar 8.30 och vi är 6 st här. Haha. Känner nu också att detta inlägg är osammanhängande så det är dags att sluta skriva.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?