Powernap or not?

2010-02-11, 12:53:36 / Kategori: Latest shit

Från ingenstans känner jag mig fruktansvärt trött. Provet gick bättre än väntat, men om det räcker till ett G får jag se imorgon. Efter provet blev det till att åka hem, bara att bussen jag skulle ta kom inte, den som skulle komma efter kom typ 7 minuter sent. Tror ni mina öron mådde bra när jag kom hem heller? Jävlar vilket väder, ge  mig sommar! Iallafall vår. Snälla? Har hunnit äta lunch med min syster (som fortfarande äter där nere haha, jag var lite snabbare..) har även hunnit ringa hon som fixar mina naglar, men skulle ringa upp efter 19 tiden. Nu har jag precis lagt mig i sängen, dumt jag vet. Och känner mig jävligt sugen på att ta en powernap. Även det jävligt dumt.. Får se vad jag bestämmer mig för.

Just nu:




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?