Sjung en sång utan ord.

2010-02-28, 13:50:25 / Kategori: Latest shit

Vaknade klockan 8 första gången av att katten jamar, och då var det inte ett vanligt jam utan som om han var arg eller rädd, fort som fan satte jag på mig morgonrocken och öppnar min dörr, då hör jag hur mamma säger "vad gör du här?" Och då ser jag hur vi har två katteri huset, min bebis och en tjocktjejkatt. Tur för oss att det inte var en killkatt, då hade det varit hus i helvete för länge sedan. Mamma tar upp elvis och slänger in honom i badrummet och stänger dörren, tar ner den andra katten och släpper ut henne. Hur jävlar var detta möjligt? Trodde jag fortfarande sov men icke. Var uppe en halvtimma till efter detta och sedan blev det till att försöka sova igen, lyckades rätt bra. Vaknade igen nu. Sköööönt! Så nu ligger jag fortfarande i sängen, ska gå ner och äta något och sedan lägga mig i sängen igen. Slänger upp lite bilder från igår sålänge! Enjoy!






















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?