Start walking.

2010-02-21, 23:26:11 / Kategori: Latest shit

Imorgon ska jag faktiskt börja med att gå på längre promenader. Eller ja, hoppas att jag tar tag i det kan man ju iallafall göra. Jag behöver det! Frågan är om man ska göra det direkt efter skolan och lämna väskan hemma(?) Gå hem ska jag iallafall göra.

Idag har jag gjort det jag skulle; ingenting! Skönt, mindre skönt med alla tjafs. De gör att jag bara vill komma ifrån allt. Jag bryr mig egentligen inte om vart, utan någon annanstans bara..

Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp till skolan imorgon. Känner mig fruktansvärt stressad, det känns som om vi har miljoner saker att göra, ändå har vi bara en stor uppgift. Man skriver och skriver men det känns som om man inte kommer någonvart. Plus att jag har ett prov att göra på fredag, det prover missade jag i början på 2an. Det är i princip den ända resten jag har kvar. Så kom inte och påstå att jag skiter i skolan. För det gör jag inte.


Jos

In My ASS -12 , ta bort 10 h

grader till.. Ljug SMHI ;p brrrrr!



2010-02-22, 08:48:53 URL: http://pmsbarn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?