Tidsfördriv

2010-02-15, 19:58:10 / Kategori: Latest shit

Vilken svordom använder du mest? Fan, garanterat.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Varierar.

Var köper du dina matvaror ifrån? Vivo (jag vet att det inte heter det längre..), konsum eller Ica Maxi. Det som är närmast.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Full eller inte? Haha.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Utomlandsresa, egen lägenhet.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej haha!

När var senast någon stötte på dig? Den kommenterar jag inte (:

Vad åt du till middag senast? Nyss potatis och kött.

Kan du vissla? Ibland haha.

Tittade du på tecknat när du var liten? Jodå, Disney gillas fortfarande.

Äger du några popband t-shirts? Nej det tror jag inte.

När flög du senast? I somras, Alanya.

Pratar du några andra språk? Engelska, finska och jävligt lite persiska.

Har du gråtit offentligt? Ja, det har jag.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ska planera på onsdag!

Vad har du med dig in på bion? Hatar bio, men bubbelvatten (always)

Vad har du för väder? Mörkt, kallt, snö..

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Måste jag välja?

När sov du senast på golvet? Det minns jag faktiskt inte.

Vilken är din favorit drink? Beror på vad jag är sugen på men en strawberry daiquiri och en rosa pantern sitter aldrig fel om de är rätt gjorda.

Gillar du din boendesituation? Ja, men skulle hellre bo själv.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Beror på vad jag gör dagen efter. På helgerna tar jag oftast en powernap också!

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, det skulle jag verkligen inte påstå. Stressiga i skolan kanske.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, men jag har hett temperament och klarar inte av när andra pratar för mycket, speciellt om det blir som en dialog med lärare och elev.

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21. I januari haha.

Tror du på liv på andra planeter? Ja, det gör jag.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Beror på vad situationen är.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nja, jag vet inte. Är höjdrädd men det skulle vara en riktig upplevelse.

Tycker du om att krama folk? Det beror helt på vem personen är.

Äger du en digitalkamera? Ja, det gör jag.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Konstigt nog Ashley Tisdale och Natacha Peyre. Fråga mig inte vad de personerna tänkte med.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på vem och situation.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, jag åt det precs haha. 

Är du mörkrädd? Ibland.

Tre saker du alltid har med dig? Mobil, Ipod och Lypsyl.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?