Torsdagen den 25 februari.

2010-02-25, 17:22:23 / Kategori: Latest shit

Kom för en stund sedan hem från lite uppdrag med Balex och Amanda, självklart var lilla Isabella med, åh hon är så otroligt fin. Henne ska jag kidnappa någon gång utan att Amanda vet om det! (: Har väl inte gjort så mycket, var i centrum ett tag. Efter ett tag bestämde vi oss för att röra oss hemåt medans de andra väntade på bussen hem så började jag gå hemåt. Kom hem för en stund sedan och har satt mig med täcket runt mig. Väntar på att någon ska komma hem. Speciellt mamma, hon måste hjälpa mig att plugga! Jag har prov imorgon och det känns inte så bra. Jaja, jag får helt enkelt göra mitt bästa!


Dessa snygga var jag med idag. Dock saknas Emma som kom lite senare!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?