You can climb a ladder up to the sun.

2010-02-13, 11:40:00 / Kategori: Latest shit

Vaknade av att Pullan ringe! Hon ska minsann jobba i Stinsen idag! Det gillar vi! Lycka till (även om jag vet att det kommer gå bra). Och påtal om ingenting så vill jag ha alla bilder från igår!!

Igår: Det började med att jag fixade mig här hemma. Åkte till märsta och till Emily. Där började det med att jag fixade till Michans hår och sen efter det började gästerna rulla in. Vi var hos Emily tills 23 kanske. Vi började bege oss till KC. Där hade de minsann gjort om, hade ingen aning om det. Längesedan jag var där. Vi satt där, jag kände hur otaggad jag började bli, gäsparna kom allt oftare och det var rätt tomt. Så jag bestämde mig för att ta sista tåget hem, ringde  Pullan och sa det. (Skulle egentligen sovit kvar hos henne eftersom hon skulle till Stinsen idag.) Så jag tog tåget, gick av i sollentuna och gick hem. Såå jävla värt att sova i min egna säng!

Nyss: Satt precis och pratade med P (på msn dock) som är utomlands, Bali. Nej vadå jag är inte alls avis eller arg över att du glömde mig här.. Och inte alls avis över att du ska till Australien om några dagar.. Sedan när du kommer hem tilld en här jävla snön kan jag vara nöjd haha!

Idag: Kista & Stan med Grisen


Jag och Grisen påväg hem från utgång typ.. aslängesen(?)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?