I want your love

2010-02-14, 02:10:23 / Kategori: Latest shit

Alltså, jag blir tokig Vem är du egentligen? Och varför klippte du dig? Haha, nej men påriktigt, jag blir tokig! Jag vill ha dig något så sjukt, tror inte jag har velat ha någon annan så mycket som jag vill ha dig.

Ikväll blev det iallafall saxo med Grisen och Kuken. Stella kom och höll oss sällskap, mycket trevligt. Efter ett tag drog Grisen och Kuken, medans jag och Stella var kvar på saxo och drack, hon sjöng. Sånt håller inte jag på med, om jag inte är riktigt påverkad höhö. Balex och Emma kom förbi och satt med oss en timma, sedan stängde det. Medans de andra tog bussen så tog jag tåget hem, tyckte att det kändes mer värt. Kom hem för en halvtimma sedan, har redan borstat tänderna (duktig tjej) ska snart ta bort sminket också, när jag väl orkar. Har i princip lagt mig i sängen med mjukiströjan på samt sminket. Slänger upp en bild på mig och Donna från igår, har ju ändå inget bättre för mig eftersom jag inte orkar röra på mig.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?