"Vad går jag inte på efter dig?"

2010-02-06, 02:15:06 / Kategori: Latest shit

Kvällen började trevligt hos Pullan. Slutade även trevligt där. Tog inte med någon dricka eftersom att jag skulle tatuera mig imorgon och hon som skulle tatuera mig bad mig gärna att avstå. Vid 20.00 får jag sms av henne där det står att hon  har ryggvärk och att vi ska skjuta upp det till onsdag eller torsdag. Jahap. Där satt jag redan i märsta utan dricka. Tre groggar fick jag i mig, tack Maria! Bestämde mig även för att ta tåget hem. Så 01.24 gick jag av i sollentuna. Där träffade jag på alla möjliga trevliga människor. Kom fram till att det inte alls är lika kul att vara nykter när alla andra är pruttfulla. Nu ligger jag iallafall i sängen, tycker det är lite dumt att jag inte ska tatuera mig imrogon eftersom jag hade sett fram emot det, men förhoppningsvis under veckan. Nu ligger jag i sängen, redo för att lägga mig. Och det är precis det jag ska göra. Har för mycket att tänka på..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?