Vanilla tea.

2010-02-23, 16:53:43 / Kategori: Latest shit

Har varit hemma ett tag nu. Har satt mig mig på sängen med en kopp vaniljte. Varmt och gott. Mobilen har fått börja ladda så nu känner jag mig hel haha, skämt å sido! Right now, en osminkad Amanda som dricker te;



Annars idag blir det väl att ta det lugnt och plugga lite till provet på fredag! Frågan är nu hur det kommer gå. Jaja, det löser sig alltid! Har en rest kvar också, så frågade om den, vilket jag nu ångrar att jag gjorde.. Tycker det är kul eftersom att lite av det jag fick rest på satt jag och diskuterade med läraren om nej men nu var det fel. Det är ju roligt att hon ändrar sig.. Och det är inte lite rester på den! Jaja, får ta och fixa till det på något sätt.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?