Vill du bli min ken?

2010-02-23, 22:58:41 / Kategori: Latest shit

En sak jag har funderat på (det är mycket jag funderar på ska ni veta haha.) Denna gång är det om förhållanden och familj. Om jag skulle hitta min man nu, så skulle jag lätt kunna skaffa lägenhet med honom, familj allt! Inte på engång, men jag hoppas ni förstår hur jag menar så ni inte missuppfattar. Jag vill ju självklart vara tillsammans med honom ett tag innan familj och grejer, dock går sånt inte alltid att planera. Men som sagt, hoppas ni förstår och inte missuppfattar. Det jag iallafall ville komma fram till att om jag hittar mannen i mitt liv nu, i 20 års åldern skulle jag kunna ge upp det liv jag har nu, festlivet till ett familjeliv. Man får ju inte mindre sug när vänner och vänners vänner skaffar sig familjer och ser hur det livet är. Men för mig gäller det att gå ut gymnasiet och hitta min man först.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?