Vitamin well, morgon drickan.

2010-02-01, 12:16:08 / Kategori: Latest shit

Att komma upp imorse var kanske inte det lättaste, but i did it! Hann till och med sminka mig, förjävligt blev det, jaja. Kom till skolan och började lektionen 8.30. Och det resulterade i en förbannad Amanda. Det är skitkul när lärarna pratar så man inte förstår, det är också bra om de kunde säga samma saker istället för att förvirra. Sedan blev vi indelade i grupper, alla fick arbeta med folk man brukar arbeta med utom några enstaka, självklart är jag en av de. Inget emot personen jag hamnade med, tycker bara det var jävligt dålig stil av läraren. Men jag orkar verkligen inte ta det diskussionen. Nu på förmiddagen har jag iallafall fått lite gjort. Känns väl som en bra början.. Mindre bra att jag redan känner mig stressad typ två veckor fram, dra mig baklänges. Hur fan ska det här gå? Kissnödig som fan är jag också, men vill inte kissa i skolan. Det är äckligt.




För tillfället har vi lunch, jag var inte det minsta hungrig så jag stannade kvar i klassrummet. Jävligt skönt med lugn och ro. Pratar lite i telefon med frugis. Ska träffa henne när jag slutar, 14.20. Då blir det förmodligen näckrosen. Vad som händer där är lite hemligt för er som jag inte berättat för.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?