05.50

2010-01-17, 05:50:32 / Kategori: Latest shit

Har precis borstat tänderna, tvättat bort sminket och lagt mig i sängen. Kvällen var helt okej. Kom till Kuken vid 22 tiden. Lite smått med folk, och sedan pang från ingenstans var det sjukt mycket folk. Sedan blev det mindre och mindre. Tjafs? Of course. Anyway, för en timma sedan exakt bestämde jag mig för att röra mig hemåt, kändes bättre att få sova i sin egen säng och få sova i lugn och ro. Så jag började knata från typ vaxmora, hem till stinsen. Det var en skön promenad faktiskt. Kan dock lova att jag inte är täppt i nosen längre haha. Fick även ett mms från Jossan tidigare på kvällen. Jaja, inte alls avis. Svin. (A) Men men, ska nu lägga mig, ögonen går i kors och kroppen börjar somna haha. Slänger upp en av de fyra bilderna som togs med min kamera ikväll.


Jag och Erica, som ser aningen tjurig ut på bilden, men fortarande lika söt!


håkan

släng upp resten av bildern också?



2010-01-19, 01:33:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?