20 min left

2010-01-21, 11:42:20 / Kategori: Latest shit

Sitter i skolan just nu, har ca 20 minuter kvar här. Sedan slutar jag. Funderar dock starkt på att äta lunch i skolan, fast jag inte alls är hungrig.. Har fått lite smått gjort, och då menar jag verkligen lite haha. jag har så jävla svårt för att uttrycka mig, vet inte hur jag ska skriva ner allt. Åh, frustrerande. Boken under sitter jag och pluggar i.




På frukostrasten var jag iaf i centrum och köpte mina älskade hörlurar! OM jag är nöjd nu! Syrran vill ha sig ett par gröna, tänkte köpa till henne, men hon ville ha de senare. Efter skolan blir det till att sola en stund, sedan hem och städa i lite mer skåp och ha inpackning i håret och bara ta det lugnt. Skönt, det behövs!

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?