Back home

2010-01-23, 02:38:05 / Kategori: Latest shit

Kvällen började väl inte riktigt som planerat. Men åkte till Balex och Emma i edsberg. Emma har skaffat sig en liten bebis på 9 veckor, åh, honom ska jag kidnappa. Åkte sedan till ett fullproppat Olearys, och vidare till Saxo. Under hela tiden smsades det fram och tillbaka med Jas som hade fest men sedan skulle åka till stan sas det. Var på Saxo tills stängning, efter halva tiden där kände jag att jag hade ont i magen och upp mot bröstkorgen så medans alla andra drog till edsberg på efterfest kände jag att jag hellre ville hem. Samtidigt fick vi veta att Jas inte alls hade dragit till stan, alltid kul när folk hör av sig liksom. Anyway, knatade hem, kom hem, hungrig så ställde mig och kokade potatis och stekte fiskpinnar. När skitn var klar kände jag mig illamående, fortfarande ont vid bröstkorgen men nu även med huvudvärk. Så sitter nu i sängen, äter sakta men säkert med huvudvärk och smärtor i mage och bröst och ska snart sova. Kvällen kunde ju slutat bättre.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?