Blue steel

2010-01-09, 15:26:19 / Kategori: Latest shit

Vaknade för kanske en timma sedan av att Emily ringde och väckte mig, efter det låg jag och vred och vände på mig ett tag, vaknade till ordentligt när Balex ringde mig. Pratade lite om igår och vad de gjorde efter att vi hade dragit. Ligger fortfarande i sängen, Zoolander har började för ens stund sen. Börjar bli lite hungrig så det blir till att äta något, men vad? Är inte alls sugen på köttfärs, bara för att det är det ända som är klart och som vi har typ tonvis av.. Men får väl trycka i mig lite ändå. Så nu blir det till att laga spaghetti och göra lite sallad till! Slänger upp en tuill tyff bild från igår. Hawaiihatt med blommor runt halsen är såå 2010.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?