Börjar dåligt, slutar dåligt.

2010-01-19, 16:48:09 / Kategori: Latest shit

Inte nog med att skoldagen började dåligt, den även slutade dåligt. Sista timman satt vi och lyssnade på öhm, ja något som jag inte lyssnade på. Till och med läraren verkade inte riktigt förstå, hon läste direkt ur boken, och säger sedan "gud vad trött jag är, jag har shoppat på ikea". Ja vafan tror du då vi är? Anyway, sedan släpper hon bomben "ni ska städa köket." IGEN. GLÖM! Om alla jävla människor bara kunde plocka undan efter sig så slapp alla andra få skiten! HUR SVÅRT KAN DET VARA? Helt ärlig, jag blir tokig. Det känns som jag går på ett dagis. Jag är trött på allt och alla som har med den här skolan att göra. Skjut mig.


Lite sådär känner jag mig när jag är i skolan! Haha..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?