Don't you wish your girlfriend was hot like me?

2010-01-10, 04:05:43 / Kategori: Latest shit

Det blev ändrade planer ikväll. Skulle egentligen till märsta, men icke. Är fortfarande lite småsjuk, hade inte vågat riskera OM jag skulle få feber eller liknande. Jobbigt att ta sig hem, så jag och Emily får leka någon annan dag helt enkelt. (: Det blev först kista med mina fina tjejer. Åt lite, sedan åkte vi till saxo var där en timma och åkte sedan vidare till O'learys. Jag gillar stället, starkt! Träffade på bekanta ansikten. Sedan gick, yes ni läste rätt jag gick(!!) hem i kylan, trodde mina lår skulle vara blå och brytbara när jag kom hem.  Lagade spaghetti, värmde på köttfärs, fixade sallad och fortsatte kolla på halva New Moon som min syster hade kollat på. Jag får fan ont i hjärtat av den filmen! Älskar både Twilight och New moon, bara väntar på tredje. Love it!


För mig blev det inte vanliga Ooze på saxo, nej jag körde minsann på Jinx. När jag dricker de tänker jag på när jag och N satt på Nivå haha. Det var Balex (med Colan i mitten) som körde nyktert ikväll. Angående rubriken vet Balex exakt vad jag menar. :')


Jos

Jag ber faktiskt ocksååååå bad du menar :f



2010-01-10, 12:45:59 URL: http://pmsbarn.blogg.se/

amandajävel

Hej bra Sverige(?) :') Juste, jag berättade ju för dig också, glömde :$



2010-01-10, 13:22:32 URL: http://oblyg.blogg.se/

jos

jaja :D jag vet att jag är grym



2010-01-10, 19:46:07 URL: http://pmsbarn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?